Gra z dzwonkiem BYSTRE OKO - Alfabet - Opis produktu

Gra z dzwonkiem - Alfabet to super rywalizacja w postaci 3 gier: "Kto jest najszybszy?", "Uczymy się alfabetu" i "Bingo" rozwijających spostrzegawczość, refleks, znajomość liter i koordynację ruchową. Wspaniała zabawa dla 2 do 4 graczy w wieku od 5 do 99 lat. Wielkość planszy 42x32cm.
Kto jest najszybszy? to dynamiczna gra testująca szybkość reakcji. Jej celem jest zebranie jak największej ilości kartek z obrazkami liter, zwierząt, postaci i przedmiotów. Rozłóż koło siebie 4 plansze z obrazkami, tak aby w jego centrum powstało koło z ponumerowanymi sektorami, a następnie postaw pośrodku dzwonek. Wszyscy gracze powinni zająć miejsca w taki sposób, aby widzieć plansze gry. Potem rozłóż na stole karty obrazkami do dołu. Grę rozpoczyna najmłodszy uczestnik i dalej przebiega kolejka zgodnie z ruchem wskazówek zegarka. Podczas swojego ruchu gracz odkrywa kartę pokazuje wszystkim i zaczynamy wyszukiwanie! Gracz, który jako pierwszy odnajdzie obrazek z karty na jednej z plansz naciska dzwonek. Jeśli rysunki są zgodne, to karta zostaje u gracza, jeśli nie, odkłada ją do dalszego losowania. Jeśli gracz naruszył zasadę: nacisnął na dzwonek, ale jeszcze nie znalazł obrazka lub pomylił się, to musi poczekać 1 kolejkę. Zwycięzcą jest ten gracz, który zbierze największą ilość kart w czasie rozgrywki.
Uczymy się alfabetu - to propozycja gry bez dzwonka wspierająca rozwój koncentracji, kojarzenia, mówienia oraz utrwalająca znajomość literek. Grę rozpoczyna najmłodszy uczestnik, a następnie kolejność przebiega zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gracz wybiera kartę i pokazuje ją wszystkim uczestnikom. Jeśli na karcie przedstawiono literę, każdy gracz szuka na polu gry rysunku, którego nazwa rozpoczyna się na wylosowaną literę, potem mówi głośno swój wariant: np. A - autobus. Jeśli na karcie jest obrazek, to każdy gracz szuka literki, na którą rozpoczyna się słowo przedstawione na karcie rysunku: np. kwiat - K. Uwaga! każdy gracz może mieć różne skojarzenia oraz warianty odpowiedzi, więc każdy kolejno pokazuje na obrazki, które wybrał i wyjaśnia swój wybór. Na litery: ą, ę ń oraz y nie ma słów, jednak są one przedstawione na kartach i na polu gry dla poprawnej nauki alfabetu.
W grze Bingo należy zebrać jak najwięcej kart z obrazkami zwierząt i przedmiotów lub super zwycięzca - fiszek z biedronkami. Po środku stołu umieszczamy zakryte karty z obrazkami i dzwonek. Każdy z graczy ma przed sobą jedną planszę z obrazkami do dopasowywania. Jeśli grają 2 osoby mogą mieć po 2 plansze, jeśli 3, to jedna plansza będzie odłożona. Wybieracie rozpoczynającego grę. Każdy gracz w swoim ruchu bierze po jednej karcie i kładzie na stół w taki sposób, aby była ona widoczna dla wszystkich. Osoba, u której na planszy znajduje się obrazek, naciska na dzwonek i zbiera kartę. Wygrywa ten kto zbierze ich najwięcej. Zwycięzca dzwoni dzwonkiem i bierze fiszkę z biedronką. Po każdej rundzie gracze zamieniają się planszami. Super graczem zostaje ten, kto po zakończeniu 4 rund zbierze najwięcej fiszek z biedronkami.
W zestawie znajdują się:
- 4 dwustronne plansze do gry,
- 96 szt. fiszek z obrazkami,
- 6 szt. fiszek z biedronkami,
- dzwonek,
- instrukcja.
 
Witamy w świecie Roter Kafer czyli gier rozwijających i edukacyjnych dla maluchów oraz dzieci w wieku przedszkolnym. Wszyscy jesteśmy różni, ale łączy nas miłość do dzieci i pasja do swojej pracy. Wierzymy, że tworzymy świat dziecka bardziej emocjonalnym, a rozwój dzieci lekkim i porywającym. Pomagamy rodzicom wychować szczęśliwe i mądre dzieci. Bawimy się z dziećmi, obserwujemy je i szukamy innowacyjnych rozwiązań. Technologia FOAM została opracowana przez naszych technologów specjalnie dla malutkich dzieci. Polega na tym, że wszystkie detale puzzli i magnesów składają się z grubej warstwy pianki, która nadaje im objętości. Dzięki temu piankowe magnesy są miękkie i trójwymiarowe, łatwo zdejmować je z tablicy magnetycznej oraz przemieszczać po powierzchni, czego nie można tak łatwo zrobić ze zwyczajnymi płaskimi magnesami. Mając z tym kłopot, maluchy często rezygnowały z zabawy magnesami.
Szczególną uwagę zwracamy na jakość i bezpieczeństwo produkcji oraz materiałów, z których są wykonane nasze produkty. Produkcja Roter Kafer została przetestowana w laboratorium Unii Europejskiej i certyfikowana zgodnie z europejskimi standardami СE. W 2013 roku nasz zakład produkcyjny pomyślnie przeszedł audyt na odpowiedniość wymogom programu międzynarodowych standardów pracy ("program ILS") w ramach współpracy z firmą DISNEY.

Powyższy tekst jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione.

Zabawka przeznaczona dla dzieci od 5 do 99 lat.
Wymiary opakowania: ok. 18x23x5cm
Nr katalogowy: RK1070-01

Zabawki - Numer handlowy: 90032/2

Dodaj swoją opinię

Twoja ocena:

weryfikator

Inne produkty z tej kategorii

Zapytaj o ten produkt

weryfikator